Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Chloe Sims: Παιχνίδια στη θάλασσα

Η 31χρονη Sims είναι μοντέλο και reality star από τη Βρετανία, γνωστή από τη συμμετοχή της στο βρετανικό σόου «The Only Way is Essex» αλλά και από τις γυμνές της φωτογραφήσεις στα αντρικά περιοδικά.


Με ένα λευκό σέξι μπικίνι εμφανίστηκε η Chloe Sims σε παραλία του St. Tropez και φυσικά μόλις είδε το φωτογραφικό φακό άρχισε να παίρνει τις ανάλογες πόζες. Η 31χρονη Sims είναι μοντέλο και reality star από τη Βρετανία, γνωστή από τη συμμετοχή της στο βρετανικό σόου «The Only Way is Essex» αλλά και από τις γυμνές της φωτογραφήσεις στα αντρικά περιοδικά.

Σε συνέντευξή της έχει πει ότι στο παρελθόν έπασχε από βουλιμία για πέντε χρόνια αλλά κατάφερε και έγινε καλά. Οσο για τις παλστικές επεμβάσεις και τα πλούσια προσόντα της, που δεν χάνει ευκαιρία να εκθέτει σε κοινή θέα, η Sims έχει πει:


«Εκανα πέρυσι τη δεύτερη πλαστική στο στήθος μου. Θα ήθελα βέβαια να είναι πιο μεγάλα αλλά είμαι τόσο αδύνατη που δεν υπάρχει αρκετό δέρμα για να γίνει η επέμβαση. Εφτιαξα και τα δόντια μου γιατί είχα ένα κενό και δεν μου άρεσαν. Εκανα και λεύκανση. Τους αρέσει να με αποκαλούν πλαστική. Κάνω κάθε 6 μήνες μπότοξ, έχω κάνει επέμβαση στη μύτη μου, στο σαγόνι μου, στα μάγουλά μου. Είχα και μεγαλύτερα χείλη παλαιότερα.»










prototgema.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...